Počet zobrazení stránky

neděle 10. dubna 2016

Večeře...

Jen škoda, že to není hlavní a jediná večeře, ale je to až ta druhá, pozdní večeře - někdy kolem deváté hodiny večer, bezvadně se mi po ní usíná. :-)

Hodně pohody

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :-) Na zdraví moc nemyslím, já tuhle zeleninu chroupu ráda, asi jsem byla v minulém životě králík. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. V tu dobu mám největší chuť na sladký ... někdy to vydržím.. teď jsem ovšem snědla dvě miňonky...
    Ale když se ti dobře po tom usíná, tak to je vynikající .
    Měj se fajn, Lado.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, já to sladké jím asi hodinu před tou zeleninou...:-) Hodně pohody.

      Vymazat
  3. zdravá večeře, plná jara.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ty barvy jsou takové jarní...:-) Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.