Počet zobrazení stránky

sobota 28. května 2016

Dárky

Tak tuhle knížku jsem si vyhlédla v antikvariátě a než jsem stačila ji koupit, zmizela. Zmizela tak úžasně, že jsem ji dostala od Evy k narozeninám a je to hezké čtení - knížka sloužila jako dlouholetá učebnice pro střední všeobecně vzdělávací školy a já díky ní mám možnost poznávat nějaké rostliny, které vídám v přírodě a neznám je:
Nedávno jsem na chaloupce nařezala větve vrby a dala je uschnout. Chci je natřít na bílo, dát do velké vázy a připevnit na ně spoustu malých bílých ptáčků jako celoroční ozdobu stolu. Budu to mít místo kytic pivoněk a hortenzií, které jsem mívala dříve a kterým upíjel vodu můj kocourek. Mám totiž obavu o jeho zdraví - konkrétně hortenzie prý jsou jedovaté.  Když to slyšela kamarádka Eva, jen se potutelně usmívala, neříkala nic, ale věděla své... Měla totiž už pro mne dávno koupený dárek - bílého ptáčka s bílou klecí a bílá pštrosí peříčka... Zkrátka, má mne natolik přečtenou, že ví dopředu, co se mi vylíhne v hlavě :-)




Tyto nádherné kytičky jsem dostala od Gábi - i ona přesně vystihla to, co mi udělá velikou radost, tedy kytičky na zahrádku. Chci ji udělat pokud možno ve stylu anglických zahrádek, tedy spousta kvetoucích kytiček jedna vedle druhé, bez mezer a na pohled tak trochu divoce rostoucích. Neznám žádnou z nich, na obrázcích vypadají překrásně a už se těším, jaké budou ve skutečnosti. A jsou tam i bílé, to je něco - 

 v kombinaci s těmi fialově červenými to bude nádherné:

A od zlatého kamaráda Honzíka jsem dostala tradičně velice potřebný a užitečný dárek - horkovzdušnou pistoli. Zareagoval totiž na něco, co jsem řekla jen tak mimochodem na chaloupce - že ji budu potřebovat, že totiž chci zase něco tmavého přebarvovat na bílo...  Takže už mi nic nestojí v cestě dalšímu bílému řádění, ale musím postupovat pomalu a nenápadně, aby rodina tu další invazi bílé přežila. :-) Jen musím dárek dodatečně nafotit - ve své pracovní horlivosti jsem ho zapomněla vyfotit a už  ho odvezla na chaloupku. Tak dneska (když nezapomenu) to napravím a fotku přidám dodatečně.

Obdivuji každého, kdo umí dávat takové úžasné dárky a moc za ně děkuji...



Hodně pohody 

8 komentářů:

  1. Dodatečně všechno nejlepší.
    Nádherné dárečky. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za přání a z dárků mám velkou radost. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Lado, taky dodatečně ti přeju všechno nejlepší. Takový atlas je šikovný a bílé věcičky pro tebe jak stvořené.
    Měj se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, děkuji moc za přání. Přesně tak - ty bílé věcičky jsou pro mne úžasné. :-) Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Přesně , jak jsi napsala - i já obdivuji lidi, co umí vybírat dárky - klobouk dolů !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, obávám se, že já tohle tak dobře neumím, proto obdivuji ty, kteří umí... Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Tak dodatečně vše nej nej :-)) Krásné dárky jsi dostala :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Taky preji dodatecne vse nej ;) Ja jsem mela o vikendu narozeniny a dostala jsem od pritele tyto krasne nausnicky https://www.goldeligius.cz/nausnice-z-chirurgicke-oceli/guess-nausnice-use81006.html tak se musim pochlubit ;)

    OdpovědětVymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.