Počet zobrazení stránky

pátek 27. května 2016

Jak jsme slavily

Čekala jsem své dvě kamarádky, a tak byla příležitost použít zase anglickou jídelní soupravu. Já osobně mám nejraději čistě bílý porcelán Thun, rodina je zvyklá na cibulák, protože se používá stále a pro návštěvu mám ráda zase modrobílý anglický servis. Nejvíc se mi líbí prostřený stůl bez jídel - je takový upravenější, ne moc barevný... Jen budu muset asi začít používat foťák, který jsem dostala loni k Ježíšku - je mnohem kvalitnější a určitě by pak na fotografiích bylo vidět, že sklenice jsem opravdu vyleštila. Tenhle starý foťáček mi párkrát spadl na zem, je to takový otlučený dědoušek a na fotkách z něj je to vidět...




 Ovšem, pohledem na prostřený stůl by se hosté nenajedli, tak musí do té krásné modré a bílé přijít postupně i jiné barvy jídel,











což mi připadá dost divoce barevné (a to tam není ještě hlavní chod - to by bylo o nějaké barvy víc). 
Příště ukážu dárky, které jsem dostala - jsou moc krásné.

Hodně pohody 



6 komentářů:

  1. Wow !!!!! To je nádhera. Takové krásné stolování .... A kombinace s červenými jahodami je luxusní. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jahody byly krásné, ale půlku jsem jich musela vyhodit- nějak nevydržely do druhého dne. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Vážně je to překrásné :-)) Pro kamarádky radost k tobě chodit na návštěvu :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, týdně se scházíme a slavíme spolu narozeniny i Vánoce. Jsou obě zlaté a je radost pro ně cokoli připravovat. Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.