Počet zobrazení stránky

pátek 27. května 2016

Růže


Řezané květiny do vázy moc nemusím, ale ne každý to ví a tuhle jsem dostala, tak z ní mám radost. Růžičky mají krásně pevné stonky a neohýbají hlavičky, krásně se rozvíjí. V tom bílém pokoji úplně svítí jak plameny ohně.





















Hodně pohody


6 komentářů:

  1. Růže patří k mým neoblíbenějším květinám, hezká kombinace barev. Měj se krásně Margo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růže jsou opravdu moc krásné, já mám nejraději čajové... Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. krásne ruže... určite robia radosť ...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné jsou .. a v té bílé opravdu září ...
    Lado, hezké dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mne je to veliká barevnost...:-) Tobě také přeji krásné a pohodové dny, Jarko.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.