Počet zobrazení stránky

úterý 10. května 2016

Taštička

Kamarádka Gábi dělá nádherné korálky, šité i háčkované - malá ukázka její práce:
Nedávno jsem jí udělala kulatou krajkovou taštičku na šminky, podobnou té mé


a ona v ní nosí rozdělané korálkování. Taštička je na většinu jejích prací malá, proto jsem udělala zatím jednu trochu větší:

Má otevírání na zip nahoře i na straně, na té fotce dělané večer jsou ty zipy trochu lépe vidět:

Tu další udělám ještě trošku větší, aby se jí hodila i na ty největší korálkové práce.

Hodně pohody

2 komentáře:

  1. Lado, kamarádka je moc šikovná ... opravdu nádherné kousky. Ty ale také nezahálíš.. tvoje taštičky .. to je taková velká romantika ♥.
    Měj se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka je opravdu moc šikovná a trpělivá, to korálkování její je moc krásné. A já jsem jen na ty bílé krajky, nic jiného mne příliš nebaví. Měj se hezky, Jarko. ♥

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.