Počet zobrazení stránky

sobota 21. května 2016

Z Konopiště do Benešova

je to opravdu kousek, takže jsme toulání po Středočeském kraji zakončili právě v Benešově. Krásné náměstí:
 
 tyhle domy se mi líbily:

a zakončení krásného výletu bylo v jedné útulné kavárničce "Café na slovíčko" u výborné kávy a ještě lepší zmrzliny s horkými malinami a šlehačkou:

Zmrzlina i káva ubývaly a ubývaly a ubývaly, protože se tam krásně povídalo, v příjemném prostředí...

A když jsem já, veliká milovnice starých českých filmů, objevila přímo nad sebou na zdi starý obrázek Adiny Mandlové, získaný z pozůstalosti Hugo Haase (ten udělal Adinu - neznámou manekýnku jednou ze svých "Titinek" a v podstatě ji přivedl k herectví), pochopila jsem, proč mi tam bylo hezky a  můj dojem z této krásné kavárničky byl dokonalý...
Hodně pohody

10 komentářů:

  1. Kavárna vypadá skvěle ;)
    Já znám z Benešova basketbalovou halu a nemocnici - ach jo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho usuzuji, že mít v rodině sportovce není zrovna snadný život. Ale na druhou stranu - basketbalovou halu a nemocnici jsem tam nepoznala, takže mám mezery v poznání. :-) Měj se hezky.

      Vymazat
  2. V Benešově je krásně a ze všeho nejhezčí je to zakončení :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - to zakončení bylo bezvadné a tím udělalo tečku za krásným výletem. Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Lado, já byla na Konopišti několikrát, ale v dětství... měli jste krásný výlet ... v kavárničce by se mi asi taky líbilo...
    Měj se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se teď vlastně vracím k tomu, co znám také z dětství a obnovuji si to, ať jde o výlety, které jsem tehdy absolvovala s rodiči nebo knížky či filmy a zatím mi to dělá radost. Měj se hezky, Jarko.

      Vymazat
  4. Moc hezký výlet a kavárnička úžasná :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tak příjemném prostředí hned víc chutná...:-) Měj se hezky, Zdeni.

      Vymazat
  5. Ladi, v Benešově je hezky a Ty sis to hezky zakončila...v kavárničce to vypadá mile a příjemně!! hezký večer Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já viděla z Benešova vlastně jen to hezýké náměstí a docela mne překvapilo, že hned za ním jsou paneláky... :-) Jarko, měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.