Počet zobrazení stránky

neděle 5. června 2016

Další střepy

Když jsme odjížděli z návštěvy od koťátek ( a od hodných lidí) z toho velikánského domu s ještě větší zahradou, dostala jsem celou přepravku hrnků, hrnečků a dóz  - prý to modré se mi hodí na chaloupku... V autě jsme nestačily s kamarádkou Evou vše prohlédnout, k tomu došlo až doma při mytí  a tady je výsledek -  hrnky všech velikostí, od toho téměř dvoulitrového s holandským motivem přes litrový pomněnkový a více jak půllitrový třešňový a jeřabinový:






 Pro porovnání jsem dala k tomu dvoulitráčku klasický kávový šálek - i tak na fotce není vidět ten velký rozdíl ve velikostech tak, jak je to markantní ve skutečnosti ...
Ten dvoulitrový krasavec už je v kuchyni jako krásný obal na sklenici se zelenou kytičkou:
Starý omáčník je o trošku větší, nežli je ten, který už mám doma a do kterého dávám papírové ubrousky, dezertní příbory nebo kytičku levandule:

Omáčník zůstane doma v polici s modrým porcelánem
Dvě něžné pomněnkové skleničky na vajíčka dostane Evy kamarádka, která sbírá porcelán s pomněnkami:
Šest snídaňových hrnků a čtyři dózy se švestkami jsme odvezli na chaloupku, kde hned našly své místo:

Porcelánu mám doma i na chalupě na rozdávání, když ale já mám ty střepy (tak tomu říkala moje maminka) tak ráda a ještě jednou za ně děkuji

Krásnou neděli, my jedeme za kulturou do Prahy...



12 komentářů:

  1. Ladi, takovou nádheru jsi dostala :-))Líbí se mi úplně všechny střepy :-) A užij si kulturu :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, díky - divadlo bylo moc hezké - Karlínské divadlo a Mamzelle Nitouche, zejména Zuzana Benešová jako Denisa byla naprosto úžasná... Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Tak tomu říkám poŕádný střepový dárek :-)))
    Užijí si neděli v Praze. Těším se na fotoreportáž. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jednou půjdu se všemi těmi střepy na trh, protože se mi domů už za chvíli nevejdou. A divadlo bylo úžasné. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. ... se máš. Taky bych brala takovou sbírku. Ten hrníček s mlýnem je super. Měj se Margo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka sbírá porcelán s holandskými motivy, je to také hezký koníček. Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Lado, to je paráda ... to je dárek jako hrom ... ty třešně a pomněnky u mě vedou.... naše mami tomu říká taky střepy ..
    Tak se kochej a měj se fajn. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Jarko - zejména ty pomněnky jsou moc něžné. Kochám se, ale zároveň už si dovedu představit, jak budu hudrat, až to budu mýt. :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Ladi, no to je sbírka!! Nádhera..A Tvoje maminka to krásně pojmenovala..
    Tedy mne vede ten jeřebinový (aaach)- ten jsem ještě neviděla!!!!
    Doufám, že ses měla v Praze- jak se říká blaze?
    hezký večer Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) V Praze bylo opravdu blaze, jen veliké vedro (na mne). Naštěstí Karlínské divadlo má klimatizaci, tak bylo příjemně. A jeřabinový vzor jsem viděla také prvně na tomhle hrnku. Měj se hezky.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. :-) Jen si říká, kde jednou to vše (střepy i bílá krajková krása) skončí, protože nikdo z rodiny k tomu vztah nemá. Měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.