Počet zobrazení stránky

čtvrtek 23. června 2016

Jahodový taneček

Takhle oťapkává můj kocourek pracovní stůl, na který jsem si položila misku jahod:
 s šikovností jemu vlastní se vyhne hrnečku s kávou a hrnku s vodou,
 ustojí i kluzkost programů z divadel, které jsou na rohu stolu...
 Jakmile opatrným očicháním zjistí, že toto papů není nic pro jeho mlsný jazýček,
 zatváří se dost otráveně,
 misku překročí a rozeběhne se pryč... jen škoda, že jsem ten jeho úprk nestačila lépe zachytit:
Hodně pohody 

8 komentářů:

  1. Lado, je to fakt, že se mezi křehkými věcmi dovedou úžasně pohybovat - prostě úžasné kočky !
    Mějte se hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, já na tom svém chundelatém miláčkovi také obdivuji spoustu věcí a některé mu i tiše závidím, třeba právě tu eleganci pohybů, mrštnost a vůbec... jsou to opravdu úžasňáčci. :-))) Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Ladí, jahůdky Tvému kocourkovi prostě nejsou vhod!!!! A tak prchá!!! :o)

    Výstava šatů musí být úžasná...ach ach...

    Posílám moc a moc pozdravů i kocourkovi a přeji krásný vikend. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme, Jarko, horký víkend jsme přežili v chládku domova. A výstava šatů je opravdu krásná, stojí to za návštěvu. Hodně pohody přejeme.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Tak to moje zlatíčko doma nikdy nic nerozbil, neshodil, nerozdrápal - jen jednou, když jsem šla otevřít dveře návštěvě, jsem ho při návratu do kuchyně nachytala, jak ujídá z chlebíčků šunku...:-) Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Tak to máš teda šikovného kocourka, to ti moji miláčci, už toho rozbily :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Ať rozbíjejí, přesto je milujeme, viď? Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.