Počet zobrazení stránky

pátek 10. června 2016

Zástěrka

Tuhle zástěrku téměř nenosím, je jednou z těch "parádních". Bývá pověšená v kuchyni, aby byla vidět - protože se mi líbí (jak jinak - opět má kuchyňská kombinace modré a bílé). Včera na ni došlo při praní a škrobení:






Také většina ubrusů a deček prošla pračkou, škrobením a pak žehličkou - tenhle je jedním z nich:






























A ještě kuchyňský snídaňový ubrus - ten je dost obtížné vyžehlit, protože látka má jinou pevnost nežli ta krajka a dělá vyžehlené varhánky:
A tak hned v kuchyni na ubrus přijde spousta zbytečných věcí, na které jsem ale zvyklá - nejprve velký talíř s mísou
pak lampa
bílý tác se zavařeninami a misky a omáčník s ubrousky...
Zkrátka, spousta zbytečností a zůstává volné místo přesně tak pro dva snídající ...

Hodně pohody

10 komentářů:

  1. Lado, to je nádhera veliká... zástěrka nemá chybu... a ty ubrusy .... miluju tyhle věci ... tak si je v pohodě užívej a měj se krásně ☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, zástěrka se mi líbí také, ovšem... obvykle vařím v domácím triku a na zástěrku si ani nevzpomenu. :-) Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Mám ráda bílou s krajkami a cpu to na každé možné i nemožné místo. :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Krásná .... Podobnou měla kdysi moje babička :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já si jí ušila z hodně staré vyšívané dečky, takže tu podoba může opravdu být. :-) Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Ladi, zástěrka je překrásná :-)) No a stůl se zbytečnostmi nemá chybu :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Zdeni, a jak ty zbytečnosti máme rády, viď? Ten stůl s nimi je nám hned bližší. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Ahoj Ladi, aaach..si to tady užívám...zástěrka je hezká, už tím, že jsi ji ušila z dečky...
    A ty bílé ubrusy- to je moje...♥
    Jsem si to dnes tady užila!!! měj se hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jarko, to mě moc těší, že jsi na tom podobně, jako jsem já - bílé ubrusy, dečky, kraječky... Zkrátka zbytečnosti pro potěšení oka i duše. Měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.