Počet zobrazení stránky

středa 20. července 2016

Dekorace

Mívala jsem moc ráda ve váze hortenzie a jiné kytičky ze zahrádky. Od té doby, co je můj kocourek tak nemocný, si to netroufám z obavy, aby nepil vodu z vázy - většinou totiž bývá jedovatá. Aby nebyl stůl tak holý a váza prázdná a také proto, aby byla letní vedra pro mne snesitelnější, udělala jsem si dekoraci přivolávající i zimu - na bílo natřenou větvičku vrbičky a na ní dva bílé ptáčky:





Líbí se i kocourkovi - hned si šel vedle vázy s ptáčky lehnout:


Hodně pohody

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. :-) Takové už skoro vánoční, já vím - mohla bych mít Vánoce po celý rok.

      Vymazat
  2. Skoro zimní ale krásná dekorace.
    Obdivuji u tebe tu čistotu a úklid -;)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano - přivolávám si tím zimu, tu já mám nejraději (také všechny obrazy doma mám se zimními náměty). A ta čistota a úklid se jen zdá...:-)

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.