Počet zobrazení stránky

neděle 17. července 2016

Krabička

Nedávno jsem objevila tuhle starou japonskou krabičku. Je dřevěná, polepená a hodně odřená, hnědý nátěr je místy úplně setřený, klíček k ní chybí, ale obrázek na víčku se mi pořád líbí:

 
Jako obvykle přišla na řadu bílá barva, chvilička práce a takhle vypadá výsledek:
A už si našla i své místečko - pod oknem vedle kocourkových hraček, se kterými si vlastně nikdy nehrál a dávat do ní budu pohlednice a dopisy, které i v dnešní době občas dostávám:
 
Krabiček není nikdy dost, tak by byla škoda ji vyhodit.

Hodně pohody


10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :-) Kdyby to takhle snadno šlo i se mnou, nezlobila bych se... Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Lado, líbí se mi slova ... krabiček není nikdy dost .. svatá pravda ... tak si tu radost užívej.. teď je to krasavice !
    Měj se fajn.Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, nejdůležitější je umět si všechno zdůvodnit, třeba že krabiček není nikdy dost...:-)Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Ladi, i já mám ten názor, že krabiček není nikdy dost :-)) A ty jsi tu svoji zrenovovala na jedničku :-) Povedený kousek :-) Hezký večer :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, jen pak mám problém, když něco hledám, vzpomenout si, v které z těch krabiček to může být..:-) Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Zajímavá....vymyslela jsi to moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak neumím vyhazovat staré věci, je mi jich líto. Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Skvělý nápad! A navíc do bíla ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jak nečeknané - do bíla u mne. Měj se hezky, Ploduško.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.