Počet zobrazení stránky

pondělí 25. července 2016

Něčí šikovný nápad

Známe to asi všichni - mailem chodí různé věci, povídání i videa. Jednou třeba nějaká asijská slečna uměla krásně složit tričko jen jedním pohybem ruky, jindy zase paní skládala svetry a trička pomocí šablony (tu jsem si udělala a opravdu ji používám).  Nedávno mi přišlo video o tom, jak šikovně ukládat použité mikrotenové sáčky (taštičky s oušky) z nákupů.  Těch sáčků mívám po nákupu hodně a také je denně používám - do koše na odpadky a také při uklízení po kocourkovi. Doposud byly jen zamotané do menší kuličky a schované v bílém plátěném sáčku, pověšeném u ústředního topení. Jak byly nachumlané jeden přes druhého, obvykle jich při braní jednoho vypadlo víc. Proto se mi ten nápad z videa  tak zalíbil, že jsem se ho rozhodla vyzkoušet. Stačila k tomu chvíle času a jedna prázdná krabička od papírových kapesníků.
Vysypala jsem mikroténové sáčky - byla jich pěkná neúhledná hromada:
ty velké barevné jsem dala stranou. Pak jsem první průsvitný sáček vzala za spojený konec, projela ho v ruce tak, aby se z něj dostal ven vzduch, zastrčila ho tím koncem do krabice od papírových kapesníků a nechala venku jen ta dvě ouška:
Do těch oušek se zastrčí druhý sáček téměř napůl, opět se tou spodní částí (a zároveň tím i s oušky toho prvního sáčku) zastrčí do krabičky a nechají se venku jen ouška toho druhého:
A představte si, do té krabičky od kapesníků se vešly úplně všechny ty sáčky - vyjma  těch několika velkých barevných tašek:

Krabičku jsem dala zpět do plátěného sáčku, pověsila na topení a teď mám jistotu, že když vezmu za vykukující ouška poslední tašky, tak vytáhnu jen jednu a zároveň s ní i ouška té pod ní, takže jsou připravená na vytažení dalšího sáčku:
Jednoduché, účelné - to mám ráda. 
Hodně pohody

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.