Počet zobrazení stránky

úterý 9. srpna 2016

A ještě jednou hortenzie...

Květy hortenzie jsou tak těžké, že ohýbají stonky až k zemi a trpí deštěm. Tak jsem jich zase sedm odstřihla - jsou z jednoho keře, ačkoliv  mají různé barvy:







a dostala je kamarádka Gábi. Krásný starý džbán, ve kterém jsem je pro ni doma uchovávala, jsem kdysi dostala od zlatého kamaráda Honzíka, který zná mou slabost pro střepy:
Hodně pohody

8 komentářů:

  1. Lado, tak nevím co je krásnější .... hortenzie nebo džbán ... obojí je úžasné ... také máme takovou hortenzii ... druhá jde rovnou do růžova (sytá) ... hortenzie je prostě krasavice .....☼
    Mějte se s kocourkem moc hezky ! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, mívala jsem hortenzie doma ve váze a kocourek pil vodu z té vázy. Pak jsem se dozvěděla, že hortenzie jsou jedovaté a protože je kocourek nemocný, mám výčitky, zda to není také z těch hortenzií. Od té doby je rozdávám a sobě nechávám jen ty sušené. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Lado, hortenzie jsou krásné, také je mám moc ráda a sušené udělají parádu po celý rok.

    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jak říkáš, Ivo - sušené jsou nádherné a dávají krásu pořád. Mám je všude po bytě a jsou krásné. Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ta příroda je vůbec úžasná - od kytek po naše zvířátka. Jen si občas myslím, že nejvíc to kazíme my, lidi...:-) Měj se hezky.

      Vymazat
  4. To je krása :-)) Já už ji mám teď jen růžovou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, tak modrou z té růžové uděláš příslušným hnojivem, u nás je to tím, že dvoreček je ohraničen zdí sousedovic stodoly a z té deštěm postupně opadává omítka, tak mají hortenzie asi potřebné podmínky. Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.