Počet zobrazení stránky

pondělí 1. srpna 2016

Nový úlovek

Až se mne zima zeptá, co jsem dělala v létě, tak mu ukážu plnou skříňku zavařeného ovoce a zeleniny, tu trošku sušeného ovoce (pokud do zimy nějaké zbude) a pak také nový přírůstek do mého zimního bílého vánoční městečka:






Je naprosto jiný než ostatní, takový ještě nemám, tak jsem ráda. Snad se dostanu i k tomu, že pro domečky upravím poličku tak, aby se na ni všechny vešly a mohla jsem do nich dát světýlka.
 

Hodně pohody




8 komentářů:

  1. To bude vánoční krása :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Doufám, že polici do Vánoc dodělám...

      Vymazat
  2. Lado, to je nádhera ... i kostelíček máš... už vidím jak všechno svítí ...
    Měj se hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doposud svítily jen ty dvě řady a ne ta dolní, postupně dokupovaná. Tak snad bude svítit do zimy všechno. Měj se hezky, Jarko.

      Vymazat
  3. Páni, to je tedy sbírka. Měj se Marg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sbírám ty porcelánové domečky už hodně let. Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Na domečky jsem ujetá, ale nenapadlo by mě, že z těch zimních může být tak krásná vesnička. Jeden takový kostelíček mám taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já viděla první kostelíček asi před deseti lety a hned mne to popadlo... naštěstí se mi dařilo je sehnat a s těmi elektrickými svíčičkami to je hezké. Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.