Počet zobrazení stránky

pondělí 22. srpna 2016

Peněženka

Do malých bílých letních kabelek a hlavně na cestování jsem potřebovala malou peněženku, tak jsem použila část staré nepoužívané peněženky a  ušila si takovou malou cestovní. Má pod zipem přihrádku na české mince i eura, na nižší české i eura bankovky, na platební kartu  a pod maličkým zipem je ještě místo pro větší peněžní rezervu v případě, že nebude možné platit platební kartou:











 Letní sezónu už má peněženka za sebou a osvědčila se mi.

Hodně pohody


9 komentářů:

  1. Jsi holka šikovná ... je to nádherná romantika....
    Pěkné dny, Lado.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou šikovností to nebude tak divoké - teď právě jsem někam položila mastičku na očičko kocourka a nemůžu ji najít, tak jsem volala veterinářce o novou...:-) Měj se moc hezky, Jarko.

      Vymazat
  2. Krásná ....ale já bych měla problém s udržením čistoty :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já budu mít také - snad půjde vyprat.:-) Hezké dny přeji.

      Vymazat
  3. Krásná! Taková romantická ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem nějaká střelená do těch krajek...:-) Hodně pohody přeji.

      Vymazat
  4. Ladi, ta je vážně nádherná :-) Kytičky do modra a kraječka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Dneska se osvědčila - byly jsme s kamarádkou v Německu, takže v ní byly eura i koruny. Měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.