Počet zobrazení stránky

středa 3. srpna 2016

To je ale nadělení...

V půl třetí ráno mne probudila rána. Když jsem se rozespalá dopotácela do kuchyně, na podlaze bylo toto nadělení (vyfotila jsem to až ráno):
 rozbitá bílá porcelánová mísa s víkem, ve které byly vyloupané vlašské ořechy,
která stála na skříňce nad topením a za ní byl stojánek na ubrousky...
Ořechy a střepy byly všude, za koši pro tříděný odpad i pod židlemi a stolem, dokonce i pod ledničkou. Také prášek na praní v plastové lahvi, připravený na ranní praní, byl shozený. A tady je prázdné místo po misce s ořechy a rozbitý stojánek:

Teď se nabízí otázka, kdo to způsobil - zda poltergeist nebo kocourek při své noční procházce...  Pokud to byl kocourek, jsou to za 14 let jeho první střepy - proto jsou jistě pro štěstí.

Hodně pohody

8 komentářů:

  1. tak hlavně že tu škodu bereš s humorem :-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jak jinak - vždyť se vlastně téměř nic nestalo.

      Vymazat
  2. Určitě to bude štěstí!!!!!! Hezký den Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě - jinak to ani být nemůže. :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Jasně štěstí... a i kdyby kocourek ...u tich se vše omlouvá ...
    Mějte se oba fajn. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se mi líbilo, že kocourek byl zalezlý pod lavicí a dělal, že tvrdě spí, ačkoliv jindy stačí zvuk z ulice a je v pozoru. Jarko, měj se krásně.

      Vymazat
  4. Teda po 14 letech první střepy....já mám s těma mýma stále nějaké :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, ten můj chlupáček je opravdu neskutečně hodný, poslouchá téměř na slovo...Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.