Počet zobrazení stránky

čtvrtek 8. září 2016

Kam s ní?

Kam v mé (ne zrovna velké) kuchyni se zeleninou, která nepatří do ledničky? Posloužily mně k tomu dvě malé bedničky od jahod, pár nátěrů bílou barvou,

na dno fólie
a zatím schovat pod stůl, dokud bude v zasklené lodžii ještě takové vedro...
Když jsem včera kupovala bílý Balakryl, vzpomněla jsem si na slova pána, který mi doma nedávno montoval anténu na televizi. Podíval se po bytě a řekl: "znáte jinou barvu než bílou a občas modrou?" No, asi neznám.
Proč někomu vysvětlovat, že se mi bílá líbí a vyvolává uklidňující optimistické pocity. A jak je vidět na spoustě blogů ze severských států, nejsem sama...

Hodně pohody

10 komentářů:

  1. bedničky si taky schovávám, ale ještě nebyl čas je vylepšit :-) Měj se Margo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenkrát mne šokovalo, že jedna bednička plná zralých jahod stála 20 korun - z jahod jsem hned udělala džem a bedničky budou sloužit...Také se měj hezky.

      Vymazat
  2. U nás teď dostává novou podobu zimní zahrada - a taky bílou :-)
    Až bude hotovo, pochlubím se na blogu.
    Přesně jak to píšeš, bílá je hodně v severských interiérech, a prosvětluje prostor.
    A nápad s bedničkami na ovoce v bílé barvě taky nemá chybu.
    Užij stále letní víkend
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už teď se těším, až uvidím bílou zimní zahradu - zase budu mít inspiraci, bílá je prostě úžasná. :-) Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Jednoduché a moc pěkné. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A také účelné - jablkům, hruškám i rajčatům se tam líbí. :-) Hodně pohody.

      Vymazat
  4. Lado, taky si myslím, že bylo zbytečné mu to vysvětlovat :-)) Důležité je, že se líbí tobě :-) Krásný víkend :-) Já za chvíli razím s kamarádkou do Kuksu na vinobraní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, doufám, že jste měly krásný zážitek z Kuksu i vinobraní. Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.