Počet zobrazení stránky

neděle 25. září 2016

Kocourek

Kocourek  málo jí a hubne, takže chodíme každý týden na injekci B 12. V poslední době to bylo s jídlem ještě horší, dokonce občas zanaříkal a dávil se, takže jsme v pátek pospíchali k paní kočkodoktorce. Nejprve proběhl váhou (váží už jen 3,25 kg) a pak paní doktorka objevila příčinu všeho - hodně se mu viklaly dvě stoličky, Kocourka jsme zabalily do ručníku, spolu se sestřičkou ho držely  a během chviličky byly oba zoubky venku. Doma dostal kapátkem trochu řepíku a zalezl si do boudičky. 
Až do večera nejedl, přestože  měl výběr ze  čtyř dietních kapsiček - ale jen se přiblížil k miskám a hned se zase schoval. A tak když on nešel k jídlu,  řekla jsem, že jídlo musí přijít za ním a přinesla jsem mu mističku až k boudě.

 
Nakonec  neodolal vůni jídla, vystrčil hlavičku a začal jíst. Včera nejedl téměř vůbec a dneska si zase ze čtyř druhů jídel vybral až to páté, tak jsem ráda, že se aspoň trošku najedl.

Hodně pohody všem



4 komentáře:

  1. Ahoj Lado, já jsem se trochu odmlčela, musela jsem kupovat nový NB. Tak jsem ráda, že jsem zase zpátky. Koukám co má kocourek za starosti. Hlavně, že to není nic vážného. Tak ať mu chutná a je zdravý, brouček ! ♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, však už víš, jak to dopadlo... ani psát blog jsem dlouho nemohla, jak jsem z toho byla smutná. Měj se hezky a jsem ráda, že jsem zase mezi svými přáteli...

      Vymazat
  2. Chudinka kocourek..tak snad se dá rychle zase do pohody.Je to hrozné,když ty naše mazlíčky něco trápí a nevíme jak jim rychle pomoci.
    Dnes mi již po třetí zvrací jedna z mých čtyřnohých holčiček.:(
    Tak držím kocourkovi palce :Anna♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, sice s velkým zpožděním, ale přesto děkuji a držím palce čtyřnohým holčičkám, aby bylo jen dobře... Měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.