Počet zobrazení stránky

neděle 25. září 2016

Lapač snů

Ráda dávám dárky vlastní výroby a také takové jsem připravila pro kamarádku Gábi k jejím narozeninám. Nejprve to byl lapač snů z obháčkované krajky s perličkami a bílými peříčky - zkoušela jsem udělat i látkové růžičky:


 




 Lapač jsem dala do staré krabice od bonboniéry, kterou jsem kdysi dostala a líbil se mi její obrázek,





A protože Gábinka je nesmírně šikovná a dělá nádherné korálkové šperky, ušila jsem jí - jak jinak - bílý krajkový obal na modrou podložku, na které korálky šije. Oba zipy jsem párala snad třikrát, protože se mi nedařilo odhadnout jejich správnou délku tak, aby po zapnutí mezi nimi nebyla žádná mezera - to aby zevnitř nevypadly všechny korálky či jehly a také aby po rozevření obou zipů byla podložka rovná a mohlo se na ni pořádně pracovat.




Dvě ušité tašky na nákupy - šedivá má uchem provlečený pytlíček s levandulí a  bílá  je schovaná v kulaté krabičce...



Hodně pohody

6 komentářů:

  1. Teeeda vy jste šikulky ! Obdivuji hlavně ten smysl pro detail a pečlivost / trpělivost - to já postrádám ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ploduško, já nejsem moc pečlivá a také trpělivostí neoplývám...:-) Dovedu věc, která se mi nedaří, odložit na hodně dlouho a někdy na ni zanevřít tak moc, že ji nedodělám...:-) Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Ladi, taky dávám nejradši dárky vyrobené :-)) No a ty tvoje to je krása :-)) To musela mít kamarádka radost :-) Doufám, že kocourkovi už je lépe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, dárek se docela líbil a o kocourkovi jsi se dozvěděla z následujícího příspěvku... Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Ladenko, nádherné, originálne a prudko romantickééééééééééééé..určite potešilo ......
    pekná sviatočný večer prajem
    mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, to tvé "prudko romantickééééééé" mne dostalo, smála jsem se tu dlouho. Měj se krásně a vánoce byly příjemné, v rodinném kruhu.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.