Počet zobrazení stránky

sobota 10. září 2016

Usušená levandule

Léto končí a já se konečně  dostala k ušití sáčků na celé  kytičky sušené levandule




- sáčky jsou ze síťoviny a krajky, aby byla kytička vidět a také aby ta nádherná vůně mohla vycházet:


a polštářky  - ty jsou plátěné, aby  levandule nevypadávala:








Voní nádherně a čekají, až je začnu rozdávat...

Hodně pohody

6 komentářů:

  1. Lado, určitě udělají spoustu radosti, jsou totiž skvostná, levanduli na zahradě mám, ale vždy je mi líto ji ostříhat, ale letos jsem přece jen něco ostříhala na sirup, byl vynikající, tak jsem ještě zasadila nové sazenice, snad už jí bude dost i na usušení,krásný víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, neboj se levanduli ostříhat - ona ještě jednou doroste a vykvete. A do polštářků dávám vedle květů i sušené lístky levandule, ty voní moc krásně. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Sáčky přímo dokonalé:))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) K dokonalosti mají daleko - spíš nahlas upozorňují na "ruční práci". Hodně pohody.

      Vymazat
  3. Ladunko ty jsou překrásné ♥

    OdpovědětVymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.