Počet zobrazení stránky

úterý 28. února 2017

Kabelka

Nedávno mne potkala známá a uviděla mou fialovou  kabelku. Tu jsem si udělala před dvěma roky z látky, která mi zbyla po ustřižení a zkrácení kabátu:





Kabelka se jí  líbila a přinesla mi tašku, kterou má od Vánoc a nepoužívá ji - abych si z ní něco udělala:


Je to asi nějaká kosmetická taštička, ve které byly výrobky značky Chloé - nápis je vytlačený v bílém okraji. Je z hrubšího režného textilu, nemá žádné uši, jen okrajem prostrčený pásek. Hned jsem viděla k její barvě a druhu materiálu, co by se z toho dalo udělat, jaké barvy se k ní hodí a také že při její ozdobě spotřebuji zase nějaké korálky a klubíčka, která mi doma leží. A tady je výsledek práce jednoho večera:




Ještě jsem z původních pásků udělala dvě delší ušiska, přišila je k taštičce a letní kabelka je hotová.

Hodně pohody


4 komentáře:

  1. Lado, tak to je taková nádhera .. a s jakým vkusem udělaná ... jsi moc šikovná.
    Hezké předjaří ti přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, děkuji za pochvalu - kabelku jsem dala zpět té paní a měla z ní velkou radost. Také ti přeji krásné dny

      Vymazat
  2. To sú prekrásne, nápadité kúsky, si šikuľka :), papa

    OdpovědětVymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.