Počet zobrazení stránky

úterý 7. března 2017

Koberec

Po několika letech jsem opět vytáhla na světlo bílý tkaný koberec, který kdysi býval v předsíni. Jednou jsem ho po vyprání schovala, protože když jsem ho každý den nevyčistila od kocourkových černých a šedých chlupů, vypadal hrozně. 
Koberec se mi zdál moc obyčejný, a tak přišla na řadu má krabice s krajkami a stařičká šicí mašinka... a tohle je výsledek:


Hodně pohody 

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :-) Přesně tak, romantický...Měj se hezky, Jani.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky, navíc zase využitý kousek krajky z mých zásob... :-)

      Vymazat
  3. Ahojky, taky mám bílý koberec, v obýváku, ale s kočkami, které s námi doma bydlí, je to jen pro zlost - samé chlupy ... někdy i něco navíc ... Ale líbí se mi. Margo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Margo - já v lednu bílý velký koberec v obýváku opět vyčistila a musela jsem ho hned po uschnutí vyhodit, protože vypráním ještě více vyniklo to "něco navíc", takže už se na to nedalo koukat... A už je koupený nový bílý, protože se mi také líbí bílá. :-)

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.