Počet zobrazení stránky

úterý 14. března 2017

Vánoční ozdoby

V zámku Valdštejnů v Litvínově je celoroční expozice vánočních ozdob.  Jednotlivé stromečky ozdobili různí autoři velmi originálně - jsou tu paličkované a háčkované ozdoby,






















vtipné jsou ozdoby z badmintonových košíčků s raketou na špičce stromku - autorem je pravděpodobně náruživý sportovec,




další krásný stromeček je hudební - notový papír s názvy vánočních koled a písní představuje spolu s mašličkami komety, z drátů jsou udělány houslové klíče a na špičce jsou housle,
jeden stromeček je patchworkový - líbily se mi netradiční a roztomilí baculatí andílci,

další stromeček je ozdobený  keramickými betlémy, keramickými adventními věnečky, další perníčky nebo papírovými kapříky, velice svérázný je dřevěný  stromeček:




ale mně se nejvíce líbil stromeček cibulákový... ozdoby s cibulovým vzorem z Českého porcelánu, a. s.  v Dubí, jsou nádherné:

 
I když venku už svítilo téměř jarně sluníčko, expozice připomínající Vánoce je kouzelná a stojí za to ji vidět kdykoli do konce roku, kdy bude obměněná za nové originální ozdoby.

Hodně pohody

10 komentářů:

  1. vánoční nádhera - i v předjaří :) v předvelikonočním postním čase, pěkný :-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono letos o velikonocích bylo počasí téměř vánoční, tak se to docela sešlo...:-)

      Vymazat
  2. Lado, nádhera.. nádhera ...nádhera.
    Měj se fajn. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, také se mi to moc líbilo. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Ladi!!
    Já jsem tě našla!!!
    Už včera jsem marně hledala- nevím proč- Kočičí máma lada- nějak jsem to tak měla zafixované...:o)))
    Sice se to tady tváří, že Tě sleduji, ale v seznamech blogů tě nevidím, ale teď už vím, kde Tě najdu!!!
    Náhodou připomínka Vánoc i na jaře je dobrá!! Moc se mi líbí ty cibuláčkové ozdůbky!!!
    měj se hezky a krásné jarní dny přeji Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že jsi mne našla, ale nevím, jestli to hledání stálo za to... jsem takový lajdák, pořád ještě bez nálady a stydím se, že z výletů i různých divadel, které jsem navštívila v poslední době, nejsem schopná něco na blog dát. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. To je nádhera...nádherné věci s duší...a celý tento blog tak dýchá. Přeji krásné dny. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji moc, stydím se za svou současnou neschopnost častěji psát, pořád ještě nejsem v pohodě. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Ladi, koukám, že jsem tu hodně dlouho nebyla.....S kocourkem mě to moooc mrzí....A vánoční ozdoby v březnu, to by mě nenapadlo....Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, netušila jsem, jak moc mě ztráta kocourka rozhodí...:-( Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.