Počet zobrazení stránky

pondělí 22. května 2017

Konvalinky

Byli jsme dneska na chalupě a celá zahrádka i dvorek u domu jsou rozkvetlé, jenže... nemám z toho ani jeden obrázek, protože jsem zapomněla doma foťák. Inu, děravé hlavě se to stává.  Konvalinky a pivoňky, které jsem si přivezla domů, jsem si vyfotila aspoň ve váze ...
Konvalinky (stejně tak třeba i lilie) mívám na nočním stolku hned vedle postele - mám ráda jejich silnou vůni i při spaní...




 Ještě nikdy nebyly konvalinky tak krásné, vysoké, bohaté... a ta vůně po celém bytě je úžasná.

Pivoňky dávám tradičně do dětského pokoje:


Krásné jarní dny a hodně pohody.  

10 komentářů:

  1. Nádhera! Mám moc ráda vůni obou <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A už se těším, až rozkvetou ty pivoňky, to jsou také takové tradiční naše kytičky...Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Ladi, to je nádhera :-)) Oběma kytičkám, to u tebe moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Zdeni, snad si to ty kytičky také říkají a vydrží mi hodně dlouho...Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Ladi,
    obě kytičky jsou nádherné, miluju konvalinky a pivoňky!!
    Tak ať Ti dlouho vydrží ta jejich krása s omamnou vůní!!!
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, konvalinky vydržely jen čtyři dny, ale pivoňky tu voní ještě pořád... Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Konvalinky mám moc ráda a u tebe z fotek přímo dýchá nostalgická nálada ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Lado, konvalinky mám taky moc ráda, jak vypadají i vůni. Nám už odkvetly, ale pivoňky se připravují. Máme ty klasické bílé a růžové .. och ta vůně.
    Máš nádherné fotky.
    Užívej si tu radost a měj se fajn. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, bílé pivoňky jsou můj sen, snad se mi podaří je sehnat. Máme růžové a červené a je to nádhera, když kvetou. Měj se moc hezky a také si užívej krásy kytiček.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.