Počet zobrazení stránky

pátek 12. května 2017

... pokračování ...

Po téměř dvou měsících ostudné odmlky se vracím k březnové návštěvě zámku Valdštejnů v Litvínově, kde je do konce tohoto roku expozice "Fenomén továrny Heller a Schiller". Krásný výklad o vzniku a historii této továrny, která byla v druhé polovině minulého století zbořena,  a osudu jejich majitelů je doplněn množstvím hraček vyrobených v této továrně. Tady je malá ukázka sběratelského nadšení dvou "velkých kluků", kteří tyto hračky sbírají a půjčují je k výstavování:







Jsem si jistá, že se do zámku Valdštejnů brzy zase podíváme...
Přeji všem hodně pohody.


4 komentáře:

  1. Lado, já tě zdravím. Jsem ráda, že jsi tady, těším se na příště.
    Měj se krásně ☼. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, moc moc děkuji a také tě zdravím a přeji hodně pohody.

      Vymazat
  2. Ladi, taky jsem ráda, že jsi zase zpět :-)) Pěkná výstava :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, také jsem ráda zpátky. jen doufám, že vydržím - virtuální přátelé mi chyběli...Měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.