Počet zobrazení stránky

středa 31. května 2017

Zahájení lázeňské sezóny

Nemám ráda davy lidí a hromadné akce... přesto jsem se nechala přemluvit přijet se podívat na první den zahájení lázeňské sezóny v Teplicích v Čechách. Den byl pro většinu lidí krásný, pro mne děsivě horký, všude byly davy lidí a spousta stánků s občerstvením...





Tady se hrálo a zpívalo...






... asi proto, že se všude prodávalo pivo a jiný alkohol a také klobásy a párky, nebyli nikde vidět novodobí obyvatelé Teplic (spolu s ženami zahalenými od hlavy k patě do černého), kteří obvykle tráví celé dny pikniky na trávnících lázeňských parků ...
Vyfotila jsem si  některé z budov, které mne cestou zaujaly a byla jsem ráda, když jsme hodně brzy skončili stranou toho davu lidí -  ve stínu vysokých líp u dobrého jídla a pití v zahrádce jedné z lázeňských vil.
Teplice jsou krásné, je vidět, že to je staré lázeňské město - je tu spousta nádherných velikých vil, většinou jsou opravené, některé jsou ale po (prý záhadných) privatizacích ve stavu chátrání ... Největší ostudu městu však dělá budova nádraží, která je zvenku hrozná - oprýskaná a otlučená dost nepříjemně vítá návštěvníky a hosty do lázeňského města. Takhle sešlou si ji pamatuji ještě z doby, kdy jsem tady studovala...

Přeji všem hodně pohody.


4 komentáře:

  1. Ladi,
    posílám poslední májové pozdravení!!
    Zahájení lázeňské sezony jsi krásně nafotila
    a Tvé "velké" prádlo je úžasné!!!
    měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, děkuji za májové pozdravení a posílám na oplátku první červnové... To "velké" prádlo mne vždy znovu a znovu baví - téměř bez práce a tolik voňavé parády..:-) Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Ladi, taky se mi Teplice moc líbily a to už je to 15 let, co jsem tam byla na kurzu....a nádraží je teda stále stejně hrozné, je to škoda, spousta nádraží, je krásně opravená....Měj se moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, v naší rodině jsme "železničně" zatížení, milujeme vlaky a nádraží a opravdu jich je hodně krásně opravených a upravených. O to hůř pak vypadá to "lázeňské"... Měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.