Počet zobrazení stránky

neděle 18. června 2017

Kvete to...

na dvorku na chalupě - po konvalinkách, sněženkách, modřenci a narciskách teď hlavně rododendron, po dvouleté odmlce irisky, pomněnky se šíří všude, kde najdou místo...






 i hortenzie už připravuje květy, tak je na co se těšit.
A takhle to dopadlo s pivoňkami ve váze - první den  to byly takové něžné trošku rozvité květy, které tolik miloval můj kocourek...
 druhý den rozvitější...
 třetí den více rozvité květy...
  čtvrtý den už nádherné růžové bambule...
  pátý den ...
 šestý den...
 sedmý den ...
 a sedmý den v detailním pohledu na tu něžnou růžovou náplavu...
 osmý den už začínají trošku vadnout...
 ale pohled je to pořád nádherný a vůně omamná...
 devátý den...
 v detailu je vidět, že už odkvétají...
 desátý den už tmavnou...
 detailní pohled na květy...
a takhle vypadaly za další dva dny... to už je takový smutný konec. Jak už jsem tu kdysi psala, trochu mi to připomíná život každého živého tvora včetně lidí...
Stručně by se to dalo shrnout slovy: a takhle plyne čas i nám...
Mějte se krásně, hodně pohody


9 komentářů:

  1. Ladi, posílám Ti pozdravení-
    krásně Ti to kvete- je radost si prohlížet Tvé fotky..
    Jsem ráda, že jsi zase tady!!!
    Víš- a pivoňky...Jsou tak nádherné a okouzlující,
    asi právě tím, že nám lidem dělají radost tak krátkou dobu..
    Jako někteří naši tvorečkové, které nám zůstanou navždy v našem srdíčku♥
    Ladi, přeji Ti hezké dny Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pivoňky jsou takové obyčejné a přitom, jak píšeš, nádherné a okouzlující.Jarko, přiznám se, že jsem ráda opět mezi svými blogovými přáteli, chyběli jste mi...a věřím, že se mi jednou přestane stýskat i po mém kocourkovi. Díky moc za tvá milá slova a měj se krásně.♥

      Vymazat
  2. Krásná botanická:-)..pivoňky jsou moje oblíbenkyně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tradiční kytička zahrádek našich babiček a je i námi oblíbená. Děkuji a měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Nádherné pivoňky,škoda že vydrží tak krátce kvést.Mám ráda jejich vůni.
    Taky pestrý sortiment květů.....pěkné zákoutí s rododendronem.
    Hezké dny Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, pivoňky kvetou krátce - jeden víkend si je z chaloupky přivezu jako poupata a další už jsou na keři téměř odkvetlé, ale ta krása a vůně je opravdu nádherná. Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Lado, hezky ti kvetou kytičky... pivoňky mám moc ráda, jsou tak něžné a nádherně voní.. máme růžové a tmavší, jedna je bílá to je něha ... všechno jsi moc hezky nafotila a povídání o pivoňkách jsi vystihla přesně.
    Užívej si letní dny v pohodě. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty bílé pivoňky jsou opravdu něžné - mám je slíbené, tak snad je také budu mít. Mne těší i to, že pivoňky jsou takové nenáročné, prosté a přitom nádherné. Obvykle si suším jejich opadané květy a nechávám je celou zimu na misce - vypadají hezky a ještě pořád voní, i když už jinak, kořeněně. Také tobě pohodové dny, Jarko.

      Vymazat
  5. Ladi, moc pěkně ti to kvete na chalupě :-) A ani bych nevěřila, že pivoňky vydrží tak dlouho ve váze, krásně jsi to plynutí času zdokumentovala :-)

    OdpovědětVymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.