Počet zobrazení stránky

pondělí 31. července 2017

A ještě jednou svítání...

 rozdíl dvou dnů a jaká velká změna...  
Stačí jen o kousek posunout objektiv...

Ráda se dívám z okna, ale jen na oblohu brzy ráno nebo hodně pozdě v noci a vůbec nejraději mám zimní oblohu, takovou temnou a plnou hvězd. Už se těším...
Hodně pohody 




7 komentářů:

  1. Milujem farebne nebo... Tiež si ho fotím keď hra rôznymi farbami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, nebe je snad nejkrásnější a nejrozmanitější obraz na světě...Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Bydlíme na kopci a ještě v paneláku v 6. patře směrem na západ a tak mám oblohu stále před očima a manžel už si klepe na čelo, proč to pořád fotím. Nad městem jsou sice hvězdy vidět, ale není to taková krása, jako ve volné přírodě. Nikdy nezapomenu na oblohu, když jsme jako mladí jezdili na výběry a spali pod širákem na náhorních planinách na Slovensku. Vidět tu noční oblohu jako celek je zážitek na celý život. Ten obrovský prostor....A hvězdy v různých vzdálenostech, to ve městě není tak vidět. Asi budu muset vyjet zase někdy na hory s předáním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jezdili na vandry a ne na výběry.To mi tam zase mobil něco hodil.:)

      Vymazat
    2. :-) Pochopila jsem, že šlo o vandry a opravdu nejkrásnější noční oblohu jsem vídala v horách, v černočerné tmě, kde i nebe bylo temnější než jinde. Když se uhasil táborák a leželi jsme na dekách, koukali na nebe, to byly chvíle naprosté pohody, kdy si člověk připadá tak bezvýznamný proti tomu vesmíru nad sebou.

      Vymazat
  3. Krásné! Zvlašť bez zástavby někde v pozadí! To každý nemá - takový výhled 👍😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V poslední době se mi zdá, že lidi soutěží o to, kdo dřív zastaví nějakou stavbou poslední volné prostory na naší zemičce. A přitom je tolik prázdných objektů, krásných průmyslových staveb, které by se daly využít... měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.