Počet zobrazení stránky

úterý 11. července 2017

...a levandule naposled...

Pro všechny známé jsem vyšila na plátěné polštářky s jejich monogramem - takhle vypadaly ještě nenaplněné levandulí





Přidat popisek
a takhle vypadají po naplnění sušenou levandulí:


Pak nastala klasická otázka hodna Jana Nerudy: Kam s nimi? Inu, do teriny a skleněné mísy na bowly (doufám, že to nezapomenu):

















Tak končím s levandulovým blázněním a těším se, až budu tu vůni léta rozdávat. Krásné dny a hodně pohody.
 

10 komentářů:

  1. hezké výšivky, jsi šikulka Margo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu, Margo. :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Ty že nejsi precizní? A co ty výšivky? :)
    Máš to úžasně promyšlené, vyladěné... to je piplačka ! To bych vůbec nedala ;)
    Ta srdíčka jsou skvělý nápad a mně se víc libí ty první pokusy :)
    Ta vůně v té koncentraci musí být vážně omamná, tak ať už nekýcháš, abys ji mohla dál vychutnávat.
    Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ploduško, představ si, že se mi tím řetízkovým stehem po tolika letech (stydím se napsat i desítkách let - vlastně prvně od dětství) krásně vyšívalo, až mne to samotnou překvapilo. :-) Hodně pohody přeji.

      Vymazat
  3. Ladi, to je krása, co vše jsi z levandule vyrobila :-)) Vyšívané polštářky jsou nádherné a srdíčka taky :-) Krásné dny ti přeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, moc děkuji - v poslední době zjišťuji, že už mne baví jen takové jednoduché drobnosti. Proto obdivuji tvou úžasnou pracovitost s háčkem a jehlicemi - já mám doma už dva roky vlnu na svetr a nejsem schopná ani vybrat vzor, natož začít plést...:-) Měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Ahoj Lado, levanduli ti s krajkou náramně sluší. Krásné, romantické fotky a levandulové výšivky jsou krásné. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivu, díky moc, jsem taková krajkářka, mám je ráda kolem sebe i na sobě...:-) Měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.