Počet zobrazení stránky

pátek 7. července 2017

Ještě jedno srdíčko...

Přivezla jsem z chaloupky další levanduli - nepořádek je hned v celém bytě -

a vybrala ty nejdelší, abych zkusila ještě jednou to srdíčko od Marťulky. Protože už jsem poznala, že nejsem na "motání" levandule příliš šikovná, zkusila jsem to srdíčko dělat trochu jinak. 


Zkrátka - ulehčit si to tím, že propletu stužkou každou část srdíčka zvlášť, aby mi nepřekážela ta druhá část při práci  - tady je jedna už omotaná stužkou, druhá ještě ne:
teď už jsou obě zapletené se stužkou,
takže zbývá jen spojit obě "hlavičky" z květů a spojit oba konce, aby vzniklo srdíčko:

Nejdříve jsem chtěla ty dva svazečky květů svázat dohromady tak, aby tvořily jen jednu kytičku, ale pak jsem si to rozmyslela - je to zase něco jiného:
 Tady je srovnání s těmi prvními dvěma pokusy - je vidět, jak už jejich stonky ztrácí zelenou barvu a schnutím hnědnou:


Zbylá levandule se suší a půjde do vyšitých polštářků.

Hodně pohody

4 komentáře:

  1. Lado, to je krása. Zrovna dneska jsem sklízela levanduli a jen jsem si navázala kytičky a zavěsila na chatě a dvě si vzala domů. Ale jsou vázané do kytičky o různých délkách a pak zastřižené, takže by z nich srdíčko už nešlo. Je to výborný nápad, na který budu myslet příští rok. Srdíčka propletená bílou stužkou jsou skoro jako svatební. Moc krásná voňavá dekorace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ten nápad se srdíčky je od Marťulky, ona je má úplně dokonalá. Také mám všude po bytě kytičky levandule, nesmí se s nimi hnout - opadávají, proto do šatníku je dávám do sáčků ze síťoviny nebo do polštářků s poutky. Měj se moc krásně.

      Vymazat
  2. Tak jsi to nakonec dala a to se počítá ...:-), i já zkoušela, ale nějak mi to nešlo ... měj se krásně Margita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Opravdu to chtělo levandule s těmi nejdelšími stonky - to pak šlo vázat krásně. Věřím, že se to také povede. Měj se moc krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.