Počet zobrazení stránky

neděle 2. července 2017

Levandule

Nastává čas levandulobraní... Celý byt voní, protože dnešní úroda byla bohatá, jen to večerní šero jí dává trochu jinou barvu:
 
Část levandule vážu do kytiček, na ně přijdou bílé mašle (musím je nakoupit - domácí zásoby jsou už vyčerpané) a pak půjdou do bílých sáčků a druhou část suším a ta zase přijde do bílých polštářků:
Z levandulí jsem vybrala několik těch nejdelších - inspirovala mne totiž šikovná Marťulka na 
http://vseocosezajimam-martula.blogspot.cz/, která dělá z levandule nádherné věci. Její srdíčka i paličky jsou naprosto dokonalé. Já neumím dělat precizně, nikdy se mi nepodaří udělat dvě věci úplně stejně, i když je budu dělat přesně podle návodu, navíc se levandule při ohýbání trošku lámala, takže jsem srdíčka udělala tak trochu svérázněji, zkrátka s nedbalou elegancí :-)


 

To srdíčko, kterému se levandulové stonky nejvíc lámaly, jsem omotala vlnou levandulové barvy a ty zlomené stonky se tím dost zamaskovaly. Srdíčka precizní nejsou, ale mám z nich radost a určitě je budu zkoušet i nadále. A někdy příště ukážu už ušité polštářky a pytlíčky na levanduli.

Hodně pohody

10 komentářů:

  1. Ach nádherná levanduľa...až sem ju cítim :) krásne srdiečka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Zuzi - nejsou moc povedená, ale i tak se mi líbí. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Ahoj Ladi,
    u tebe je krásně a voňavo...aaach...
    ta ♥ jsou krásná...Lenandulobraní je krásné období...
    Tvoje fotky s bílými dečlami jsou překrásné...něžné a romantické...
    No prostě u Tvé levandule bych se tady rozplývala dlouze....
    Ty voskové figuríny jsou opravdu zvláštní...Z těch fotek mi přijde opravdu hodně věrohodná Helena Vondráčková a Miloš Forman- jako by tam opravdu stál!!!!
    Měj hezký den Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za hezká slova, Jarko. Nejlíp se mi cokoli tvoří z bílé a krajek. A ten voskový Miloš Forman si byl opravdu dokonale podobný. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Tejto omamnej levandulovej vône sa nikdy nenasýtim :) Výborný nápad s tými srdiečkami, mne sa to veľmi páči, pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ta vůně je opravdu nádherná, jen začínám mít obavu, jestli nebudu na sušenou levanduli alergická... Snad to. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Ta levandulová srdíčka jsou nádherná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji, je na nich vidět ta nedokonalost proti těm nádherným vzorům od Marťulky. Měj se krásně a užívej si volna i malé princezničky.

      Vymazat
  5. Levandulová srdíčka jsou moc krásná, určitě poslouží i jako báječný dárek ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - jsou určeny jako dárek, pokud se budou líbit. Děkuji za slova i návštěvu a přeji hodně pohodové dny.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.