Počet zobrazení stránky

čtvrtek 17. srpna 2017

A zase lázně...

Tak jako téměř každý rok jsme se jeli podívat do Lázní Mšené -  líbí se nám a cítíme se v nich moc dobře. Pořád se vylepšují, jednotlivé lázeňské domy jsou krásně upravené...



ale viděli jsme i bývalou fořtovnu, která je v hrozném stavu a mám obavu, že ji majitel nechává úmyslně chátrat tak, aby mohla být následně barbarsky zdemolovaná:
Nově jsme viděli lázeňskou kapli  Panny Marie Fatimské , která byla požehnaná 7. května 2016 u příležitosti zahájení 220. lázeňské sezóny  kardinálem Dukou:
 Počasí bylo přesně pro mne - sice teplo, ale pod mrakem a ty mraky byly úžasné, takže celou cestou domů jsem neustále fotila tu nádhernou oblohu:





Příroda je úžasná... a pohled na mraky mne nikdy neomrzí.

Hodně pohody všem

5 komentářů:

  1. Jej to ostuda. Cestuji po světě, ale v těchto lázních, které jsou kousek od náš jsem ještě nikdy nebyla. Budu to muset napravit. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jsou to takové malé lázničky, ale příjemné. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Je hezké vidět, že se něco vylepšuje. Škoda, že to jde pomalu. Lázeňská městečka mají zvláštní kouzlo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, lázeňská městečka mají své zvláštní kouzlo, mně evokují atmosféru doby první republiky, kterou mám ráda.

      Vymazat
  3. Lado, musí tam být hezky.. mám ráda menší lázně. Díky.
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.