Počet zobrazení stránky

pátek 4. srpna 2017

Lustr

Psala jsem, že jsem v záchvatu nebezpečné čistotnosti rozebrala křišťálový lustr, důkladně vše umyla a pak neuměla dát zpět ty skleněné ověsy. 

Každý den jsem na to koukala, ty různě dlouhé řetězy sestavovala, koumala, ale nic... Včera jsem dělala další nebezpečný úklid - mazala jsem fotografie, uložené v počítači a ejhle.. objevila jsem fotky toho ještě špinavého lustru, prozíravě mnou udělané dřív, než jsem lustr vykuchala a následně mnou zapomenuté v hlavě i v pc...



 Vůbec jsem si to nepamatovala, ale chytrá kamarádka Eva pořád říkala - všechno fotíš a ten lustr jsi nevyfotila? Zkrátka "když se dívám na sebe, tak se musím pochválit"  - fotky jsem si prostudovala, lustr byl během deseti minut sestavený, nic nechybí, nic nepřebývá, zkrátka je hotovo, už jen předělat vypínač a lustr pověsit:


Kdyby si náhodou někdo nevěděl rady se stejným šestiramenným lustrem, ať se s důvěrou obrátí na mne, jsem už na jeho ověšování odbornice.  

Hodně pohody

2 komentáře:

  1. Wow! To je paráda! No klobouk dolů i podle fotky to musí dát zabrat ;)

    OdpovědětVymazat
  2. :-) Ploduško, bylo to tak snadné, až jsem se styděla, že jsem na to nepřišla sama, bez fotky. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.