Počet zobrazení stránky

středa 2. srpna 2017

Výlet

V poslední době jezdíme s kamarádkou Evou rády na výlet do Olbernhau v sousedním Sasku. Je to krásný výlet, protože autobus projíždí velkou částí "mých" Krušných hor, které mám moc ráda. Jen za kvalitu fotografií se omlouvám - jsou dělány za jízdy přes sklo okna  autobusu.

Jede se  přes horská městečka Novou Ves, Horu Svaté Kateřiny a Brandov a  jsme obvykle v autobuse jen my dvě a pan řidič:
Tady je 16 metrů vysoká rozhledna na Růžovém vrchu v Hoře Svaté Kateřiny  z roku 1902:
Autobus objíždí náměstí s budovou bývalého okresního soudu (dnes školní jídelna a ubytovna) a Morový sloup z roku 1714
proti je  kostel sv. Kateřiny z roku 1611-12 v ulici  Růžový vrch :

A v Olbernhau se mi moc líbí jeden dům, který je na kopci hned za hranicemi:



 A v tomhle domě a vůbec v tom hezkém horském městečku bych klidně mohla bydlet:

Hodně pohody všem

4 komentáře:

  1. Tak to máte výlet jak bustaxíkem :-))
    Krásná a poklidná krajina.
    Hezký den. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Díky za skvělé vyjádření, slovo bustaxík budeme teď - s tvým laskavým souhlasem? - používat. A tu naši krásnou horskou krajinu mám pod kůží, tady jsem vyrůstala. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Já mám pocit, že když svítí sluníčko, tak je hezky všude! :)
    No když je zima, sníh, plískanice, tak jsem ráda za "civilizaci" ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, jak píšeš - a přiznám se, že za deště, větru, plískanic jsem také nejraději "za pecí" s něčím dobrým k jídlu a pití...:-)

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.