Počet zobrazení stránky

pátek 8. září 2017

Pro miminko

Přiletěl nás navštívit dvouměsíční synoveček - let až z Floridy prý téměř celý prospal. Je to nádherný drobeček, takový spokojený a klidný - spal i po celou dobu návštěvy, nemohla jsem se na něj vynadívat a úplně jsem zapomněla fotit... stačila jsem udělat jen jednu fotku:
Upletla jsem mu malou vestičku - jinou než bílou barvu jsem neměla, snad mu to nebude vadit:

Hodně pohody

6 komentářů:

  1. Krásný brouček :-) To se ti vůbec nedivím, že jsi zapomněla fotit a vestičku určitě užije :-)) Krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to takový drobeček - miláček..:-) Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Lado, to muselo být potěšení taková návštěva .. vestičku si upletla moc krásnou ... synoveček se hezky zahřeje.
    Hezké podzimní dny ti přeji. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jarko - tobě také krásné dny a z toho maličkého broučka jsem úplně vedle...:-) Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Synoveček je kouzelnej. Vestička je moc pěkná a bílá se hodí vždycky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,Aleno - u mne se najde obvykle vše jen bílé, tak jsem s barvou vestičky neměla moc na výběr.:-) Měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.