Počet zobrazení stránky

sobota 7. října 2017

Hurá - už svítí...

Nebýt mé zlaté kamarádky Evy, tak bych byla v ložnici bez světla. Sháněla jsem elektrikáře, aby mi lustr zapojil, ale... firmy takové maličkosti nedělají a najít někoho,  kdo by takovou maličkost udělal, jsem zkoušela téměř týden bez úspěchu. Nakonec se do toho vložila Eva a díky jejímu synovi (teď by měla zaznít slavnostní fanfára):






konečně už svítí!  Takže to podzimní brzké stmívání a pozdní rozednívání už můžu zahnat světlem. 

Hodně pohody 

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :-) Díky a jsem ráda, že je to český výrobek...

      Vymazat
  2. křišťálové lustry jsou prostě nej !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si to myslím - hodně dlouho jsem si ho přála mít...:-)

      Vymazat
  3. jojo , s malými zakázkami je to peklo !

    Ale je to nádhera! 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu - stejně těžké bylo sehnat instalatéra, oficielně z firmy to nešlo, ale přišel odpoledne "na fušku"... :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. :-) Zdeni, zatím se z něj ještě hodně raduji.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.